Czym jest Sztuka Dydaktyki? | Dlaczego warto wziąć udział w programie? | Jakie są nasze propozycje rozwoju pioniera innowacyjnej dydaktyki? | Spotkaj się z nami na Sztuce Dydaktyki!

czym jest sztuka dydaktyki?

Jest kilka pewnych rzeczy w życiu. Jedna z nich to niewątpliwie zmiana… Jesteśmy świadkami nagłych, bywa, że rewolucyjnych przemian. Uczniowie i studenci coraz częściej wymuszają na nauczycielach/wykładowcach znalezienie sposobu na zaciekawienie ich przedstawionymi treściami. Młode pokolenie często poszukuje osób, które pomogą w rozbudzaniu i pielęgnowaniu ich pasji. Bycie tutorem, mentorem czy przewodnikiem to odpowiedzialna i ważna rola w kształtowaniu przyszłości.

Sztuka Dydaktyki to 16-godzinny program rozwojowy, w którym pokażemy Państwu projektowanie cyklu Kolba w praktyce nauczyciela/wykładowcy. Wyposażymy Państwa w narzędziownik, który umożliwi różnorodne i angażujące prowadzenie zajęć dostosowanych do wciąż rosnących wymagań coraz młodszych pokoleń. Kluczowy dla programu będzie symulator przeprowadzania zajęć, aby nie sprawdzali Państwo skuteczności tych metod na uczniach/studentach, a na naszym szkoleniu.

W RAMACH PROGRAMU ROZWOJOWEGO:

  • Poznasz i doświadczysz cykl Kolba – wykorzystanie na wykładzie, ćwiczeniach, laboratoriach, warsztatach.
  • Doświadczysz refleksji wokół tematu “sztuka a rzemiosło” w pracy nauczyciela/wykładowcy.
  • Poznasz interaktywne, onlinowe narzędzia, które urozmaicają i aktywizują zajęcia online i stacjonarne.
  • Weźmiesz udział w symulacji różnych typów zajęć: wykładach, ćwiczeniach, konwersatoriach, warsztatach, seminarium.

wartość merytoryczna programu

  • Cykl Kolba w teorii i praktyce dydaktycznej
  • Narzędzia aktywizujące uczniów/studentów
  • Symulator zajęć bazujący na różnych zmiennych: wielkość grupy, forma zajęć, rodzaj treści, czas trwania
  • Praktyka pod okiem doświadczonych dydaktyków
  • Efekt „wow” na zajęciach z uczniami/studentami
  • Przełamanie schematów w nauce

wartość indywidualna programu

  • Refleksja – „Jak podchodzę do nauczania?”
  • Zawiązanie nowych, wartościowych relacji
  • Sposób na zrozumienie pokolenia Z
  • Spełnienie zawodowe i przyjemność z prowadzenia zajęć
  • Materiały szkoleniowe + narzędziownik nauczyciela/wykładowcy
  • Zaświadczenie udziału z możliwością kontynuowania procesu certyfikacji

ETAPY ROZWOJU PIONIERA INNOWACYJNEJ DYDAKTYKI

  • 1 ETAP / Między sztuką a rzemiosłem – na co postawić, aby zaangażować uczniów/studentów?
  • 2 ETAP / Między kijem a marchewką – jak wybrać najlepszy sposób motywacji dla siebie i swoich uczniów/studentów?
  • 3 ETAP / Między tradycją a innowacją – jak mówić, żeby studenci chcieli Cię słuchać i współpracować w grupie?
  • 4 ETAP / Między wiatrem w żagle a falami – jak osiągać flow w wystąpieniach publicznych i skutecznie radzić sobie z trudnościami w pracy z uczniami/studentami?
Scroll to Top