Prowadź efektywne, angażujące zajęcia z wykorzystaniem metod problemowych.

PBL W PRAKTYCE AKADEMICKIEJ

64-godzinny program rozwojowy przygotowujący uczestników do prowadzenia efektywnych, angażujących zajęć z wykorzystaniem metod problemowych.

Program umożliwia zmianę podejścia do nauczania – od transferu wiedzy w kierunku większego zaangażowania studentów w proces swojego rozwoju.

Uczestnicy dowiedzą się, jak pełnić rolę facylitatora, nauczą się projektować zajęcia w podejściu PBL, zarządzać zespołem studentów, motywować go do pracy oraz tego, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej.

Ważną częścią programu jest ćwiczenie praktycznych narzędzi, dzięki którym można uatrakcyjnić prowadzone przez siebie zajęcia i zwiększyć zaangażowanie studentów.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

  • (Dzięki znajomości procesu oraz odpowiednich narzędzi) Możliwość do stworzenia własnego planu wykorzystania podejścia Problem Based Learning na swoich zajęciach.
  • Okazja do przećwiczenia kluczowych kompetencji w prowadzeniu zajęć w podejściu PBL: wchodzenie w rolę facylitatora, prowadzenia procesu uczenia się, zadawania pytań, aktywnego słuchania i udzielania motywującej, rozwojowej informacji zwrotnej.

CEL SZKOLENIA

  • Program PBL ma na celu wyposażyć uczestników w wiedzę i kompetencje niezbędne do projektowania zajęć w duchu metod problemowych oraz korzystać z narzędzi aktywizujących studentów na swoich zajęciach.
Scroll to Top