PAWEŁ JASIŃŚKI

Edukacja w erze sztucznej inteligencji – różne role nauczyciela w cyklu uczenia się

Ten warsztat będzie szansą do zastanowienia się nad rolą nauczyciela w dzisiejszym świecie. gdzie sztuczna inteligencja i nowoczesne technologie odgrywają coraz większą rolę.

Być może jest tak, że nauczyciel, którego znamy wyczerpał już swoje możliwości. Kim zatem nauczyciel powinien się stać, aby z powodzeniem móc odpowiedzieć na nową, cyfrową erę w edukacji? Razem poszukajmy odpowiedzi na to pytanie w trakcie kongresowego spotkania.

Celem warsztatu jest ukazanie nowych wyzwań i możliwości dla nauczyciela w erze sztucznej inteligencji. Przedstawimy, jak adaptacyjne uczenie się może służyć jako narzędzie do ewolucji ról nauczyciela. Uczestnicy będą mieli okazję zrozumieć, jak zmieniające się technologie wpływają na praktykę edukacyjną i jak nauczyciele mogą dostosować, zmienić, a może rozwinąć swoje role, aby skutecznie wspierać studentów w procesie uczenia się. 

Korzyści dla uczestników warsztatu w ramach XI OKT:

  • Zrozumienie nowych ról nauczyciela w kontekście rozwijającej się sztucznej inteligencji.
  • Refleksja nad własną praktyką i możliwościami adaptacji do zmieniających się warunków edukacyjnych.
  • Poznanie koncepcji adaptacyjnego uczenia się jako narzędzia wsparcia w procesie edukacyjnym.
  • Praktyczne wskazówki i przykłady, jak zintegrować nowoczesne technologie w codzienną praktykę nauczycielską.
  • Możliwość wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z innymi nauczycielami i edukatorami.
  • Inspiracje do budowania nowego typu nauczyciela, który jest gotowy na wyzwania edukacji w erze sztucznej inteligencji.

DOŚWIADCZENIE

Paweł jest doradcą w karierze, nauczycielem akademickim w Collegium Da Vinci w Poznaniu oraz specjalistą ds. kształcenia jakości szkolnictwa wyższego. Od 15 lat wspiera ludzi w procesach rozwojowych. Specjalizuje się w odkrywaniu naturalnych predyspozycji i wykorzystywaniu ich w planowaniu indywidualnej ścieżki rozwoju edukacyjnego i zawodowego (ponad 1500h indywidualnych sesji doradczych). Jego zainteresowania naukowe związane są z dyscyplinami: nauki o zarządzaniu i jakości, psychologia i pedagogika w szczególności: budowanie i rozwój zespołów, rozwój talentów w organizacji, optymalne wykorzystanie potencjału zawodowego pracownika, wewnętrzna motywacja do działania, przywództwo, podejmowanie decyzji, personalizacja edukacji. Przez 6 lat pełnił także funkcję Pełnomocnika Rektora CDV ds. zapewnienia jakości kształcenia. Do jego obowiązków należało przygotowanie, wdrożenie, ewaluacja i doskonalenie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia dla całej uczeni.

EDUKACJA

Absolwent Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach pedagogika i kulturoznawstwo. Ukończył szereg szkoleń doskonalących z zakresu m. in. coachingu, mentoringu, umiejętności trenerskich czy Design Thinking. Posiada uprawnienia do korzystania z narzędzi wspierających odkrywanie i rozwój potencjału osób, z którymi pracuje (m.in. InsightfulProfiler iP121, Everything DiSC Trainer & Facilitator).

OSOBIŚCIE

Poza pracą – Paweł jest wielkim fanem tenisa ziemnego i jazdy na rowerze oraz zwolennikiem wolnego picia kawy o poranku.

Scroll to Top