MARIA LIBISZEWSKA

Rozwojowa moc życzliwości, czyli jak czule towarzyszyć w drodze do wielkości

Badania neuropsychologiczne pokazują, że uczymy się dużo efektywniej w sytuacji bezpieczeństwa i pozytywnej atmosfery. A najlepiej od tych, których lubimy! Jak więc wykorzystać moc relacji w procesach rozwojowych? Jak szukać złotego środka między bezpieczeństwem, a wyzwaniem? Jak okazywać życzliwość w poszczególnych etapach procesu tutorskiego, by była nie tylko troską o relacje, lecz także motorem rozwoju? 
Serdecznie zapraszam na warsztaty, które pozwolą odnaleźć odpowiedzi na te pytania. A w programie spotkania:
Psychologiczne znaczenie życzliwości
Metody i narzędzia wspierające życzliwe towarzyszenie w rozwoju
Kluczowe momenty życzliwości w procesie tutorskim
Identyfikacja osobistego stylu życzliwości w relacjach edukacyjnych
Nasze spotkanie będzie okazją do zdobycia nowej wiedzy, uzupełnienia skrzynki narzędziowej, a także do wymiany doświadczeń i omówienia osobistych sytuacji edukacyjnych, w których życzliwość była potrzebą i wyzwaniem jednocześnie. 

DOŚWIADCZENIE

Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń dla szkół, firm i organizacji w całej Polsce. Projektuje procesy rozwojowe oraz szkolenia z zakresu kompetencji przywódczych i kompetencji miękkich. Na co dzień w roli HR Biznes Partnera wdraża zmiany, które pozwalają ludziom i organizacjom rozwijać potencjał, realizować cele i tworzyć nową jakość w kulturze pracy. Potrafi budować efektywne zespoły, identyfikować oraz rozwiązywać problemy. Tworzy innym warunki sprzyjające kreatywnemu szukaniu rozwiązań i projektowaniu innowacyjnych narzędzi oraz metod pracy z ludźmi. Lubi zadawać pytania, prowokować do myślenia i wzmacniać różnorodność. We współpracy z Uniwersytetem Dzieci prowadzi warsztaty dla uczniów i nauczycieli z obszaru kompetencji społecznych. Jest współzałożycielką Stowarzyszenia 4Zmiana wspierającego ludzi w utrzymywaniu work-life balance, a także współautorką metody rozwijania kompetencji rodzicielskich „Budujące rodzicielstwo”.

EDUKACJA

Z wykształcenia psycholog i pedagog. Absolwentka Szkoły Tutorów, Szkoły Mentorów, Szkoły Coachingu Work-Life Balance, Szkoły dla Rodziców i Wychowawców, specjalistycznych kursów pracy metodami aktywnymi, Nonviolent Communication, Parenting by Connection, Design Thinking i szkoleń z zakresu zarządzania projektami (PMBoK/PMI, Professional Scrum Master). Uczestniczyła również w międzynarodowym projekcie „Soft Skills – Empowered Parents, Miękkie Umiejętności – Umocnieni Rodzice”.

OSOBIŚCIE

Świat emocji nie ma przed nią żadnych tajemnic. Uwielbia spędzać czas ze swoimi bliskimi (przede wszystkim podczas wspólnego gotowania, podróży czy kreowania nowych przygód).

Jako misję powzięła sobie rozwijanie inteligencji emocjonalnej oraz umiejętności twórczego korzystania z uczuć podczas nauki, podejmowania decyzji i budowania relacji.

Scroll to Top