MARIA LIBISZEWSKA

Narzędzia tutorskie szyte na miarę, czyli warsztaty projektowania autorskich narzędzi metodą design thinking

Praca metodą tutoringu stawia tutora/tutorkę przed wyzwaniem wyszukiwania metod i narzędzi, które z jednej strony pozwolą podopiecznym realizować ważne dla nich cela, a z drugiej będą uwzględniały ich indywidualne zasoby, zainteresowania i preferowane sposoby działania.

Dobrze skrojone narzędzie nie tylko wspiera postępy, lecz także motywuje, inspiruje i pogłębia pracę. Każdy z tutorów ma w swojej skrzynce narzędziowej zestaw ulubionych ćwiczeń i technik, co jednak zrobić, gdy okazuje się być niewystarczającym? Jak odpowiedzieć na potrzeby lub zainteresowania wykraczające poza dotychczasowe doświadczenia tutora/tutorki? Jak przygotować narzędzia prawdziwie spersonalizowane?

Zapraszam na warsztaty, w ramach których:

  • poznasz założenia i cechy skutecznych narzędzi rozwojowych
  • doświadczysz projektowania narzędzi metodą design thinking, czyli jedną z najbardziej skutecznych metod projektowania innowacyjnych rozwiązań
  • stworzysz prototyp narzędzia tutorskiego skrojonego na miarę potrzeb i zainteresowań swoich podopiecznych 
  • skonsultujesz i przetestujesz swój pomysł w niezwykłym gronie życzliwych ekspertów

Warsztaty w ramach XI Ogólnopolskiego Kongresu Tutoringu pozwolą poznać sposoby projektowania autorskich narzędzi, będą okazją do wzmocnienia własnej kreatywności, a przede wszystkim do spotkania, wymiany doświadczeń i konsultacji pomysłów w gronie mądrych ludzi!

Warsztaty dedykowane są osobom pracującym metodą tutoringu na wszystkich poziomach edukacji, zarówno w obszarze rozwojowym, jak i naukowym.

DOŚWIADCZENIE

Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń dla szkół, firm i organizacji w całej Polsce. Projektuje procesy rozwojowe oraz szkolenia z zakresu kompetencji przywódczych i kompetencji miękkich. Na co dzień w roli HR Biznes Partnera wdraża zmiany, które pozwalają ludziom i organizacjom rozwijać potencjał, realizować cele i tworzyć nową jakość w kulturze pracy. Potrafi budować efektywne zespoły, identyfikować oraz rozwiązywać problemy. Tworzy innym warunki sprzyjające kreatywnemu szukaniu rozwiązań i projektowaniu innowacyjnych narzędzi oraz metod pracy z ludźmi. Lubi zadawać pytania, prowokować do myślenia i wzmacniać różnorodność. We współpracy z Uniwersytetem Dzieci prowadzi warsztaty dla uczniów i nauczycieli z obszaru kompetencji społecznych. Jest współzałożycielką Stowarzyszenia 4Zmiana wspierającego ludzi w utrzymywaniu work-life balance, a także współautorką metody rozwijania kompetencji rodzicielskich „Budujące rodzicielstwo”.

EDUKACJA

Z wykształcenia psycholog i pedagog. Absolwentka Szkoły Tutorów, Szkoły Mentorów, Szkoły Coachingu Work-Life Balance, Szkoły dla Rodziców i Wychowawców, specjalistycznych kursów pracy metodami aktywnymi, Nonviolent Communication, Parenting by Connection, Design Thinking i szkoleń z zakresu zarządzania projektami (PMBoK/PMI, Professional Scrum Master). Uczestniczyła również w międzynarodowym projekcie „Soft Skills – Empowered Parents, Miękkie Umiejętności – Umocnieni Rodzice”.

OSOBIŚCIE

Świat emocji nie ma przed nią żadnych tajemnic. Uwielbia spędzać czas ze swoimi bliskimi (przede wszystkim podczas wspólnego gotowania, podróży czy kreowania nowych przygód).

Jako misję powzięła sobie rozwijanie inteligencji emocjonalnej oraz umiejętności twórczego korzystania z uczuć podczas nauki, podejmowania decyzji i budowania relacji.

Scroll to Top