AGNIESZKA PASEK

Jak ocalić Titanica? – czyli action learning w pigułce

Niekończące się spotkania zatopione w dygresjach z dryfującą pointą, grupowe szukanie rozwiązań do złożonych problemów po omacku i bez struktury… brzmi znajomo?

Praca zespołowa może być skarbem i napędem ale też frustracją i kotwicą. 
Co zrobić, aby była raczej tym pierwszym? Pracować mądrze i celowo! Ale jak to zrobić?;) Dobrych metod i narzędzi jest wiele, tym razem zapraszam na fascynującą podróż przez podstawy Action Learning.

AL to proces, w którym niewielka grupa o zróżnicowanych kompetencjach współpracuje w konkretnym celu, którym może być m.in.:
– rozwiązanie złożonego problemu 
– rozwój liderów/ tutorów w DZIAŁANIU
– WDRAŻANIE kompetencji ze szkoleń i warsztatów
– budowanie kultury organizacyjnej korzystającej z różnorodności
– nabywanie umiejętności prowadzenia sprawnych, zwięzłych spotkań 
– projektowanie działań grupowych nastawionych na zadawanie pytań i nieustanne uczenie się 

Narzędzie to może wspierać dydaktyków w pracy ze studentami, ale też usprawniać i uskuteczniać spotkania grup badawczych, administracyjnych czy też zespołów tutorskich. Zastosowanie jest szerokie, ale działanie i metoda bardzo konkretne. 

No dobrze, ale o co chodzi z tym Titaniciem? Przyjdź i zobacz, postaramy się wspólnie, aby nie zatonął 😉 

Scroll to Top