ADRIAN LEWANDOWSKI

Rozwijanie kreatywności i tworzenie osobowości AI

Czy marzyłeś kiedyś o tym, by mieć osobistego asystenta myślowego, który pomoże Ci rozwijać pomysły i innowacje? Na naszych warsztatach zyskasz możliwość stworzenia „zespołu AI” – sztucznych inteligencji, które będą wspierać Twój proces twórczy i dydaktyczny.

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • Jak tworzyć chatboty i AI: Nauczysz się projektować interaktywne, inteligentne osobowości AI, które nie tylko odpowiedzą na konkretne zadania, ale również staną się Twoimi partnerami w procesie kreatywnym
  • Jak maksymalizować swoją kreatywność: Odkryjesz techniki i narzędzia umożliwiające wykorzystanie sztucznej inteligencji do generowania nowych pomysłów i prowadzenia efektywnych burz mózgów, nawet jeśli pracujesz samodzielnie.

Co dalej? Nabyte umiejętności będziesz mógł wykorzystać w urozmaicaniu prowadzonych przez siebie zajęć oraz w procesie przygotowywania się do nich. Osobowości AI mogą pomóc w różnych obszarach:

  • W nauczaniu: Mogą być używane do tworzenia interaktywnych doświadczeń dla uczniów, prowadzenia zajęć w nietypowy sposób oraz angażowania uczestników w naukę.
  • W przygotowaniach do zajęć: AI mogą wspierać Cię w tworzeniu materiałów dydaktycznych, analizie tematów czy poszukiwaniu inspiracji.
  • W tutoringu: Sztuczna inteligencja może wspierać indywidualne podejście do uczniów, pomagając w identyfikacji ich mocnych i słabych stron oraz sugerując odpowiednie metody pracy.

Warsztaty w ramach XI ogólnopolskiego Kongresu Tutoringu są przeznaczone zarówno dla nauczycieli szkolnych, jak i akademickich, a także dla tutorów. Jeśli masz doświadczenie w nauczaniu lub prowadzisz zajęcia edukacyjne, te warsztaty dadzą Ci nowe narzędzia i pomysły na ich urozmaicenie.

Informacja praktyczna: Do udziału w warsztatach niezbędny będzie własny laptop lub tablet. Upewnij się, że Twoje urządzenie ma wystarczającą baterię i możliwość podłączenia do sieci Wi-Fi.

DOŚWIADCZENIE

Na ten moment ma na koncie ponad 3000 godzin szkoleniowych na sali oraz on-line. Fachu trenera zaczął nabywać szkoląc organizacje pozarządowe blisko dekadę temu. Przez kilka lat zajmował się tworzeniem oraz opieką nad ścieżkami doświadczeń edukacyjnych w jednym z największych stowarzyszeń w Polsce. Jego zadaniem było dostarczenie materiałów do przeszkolenia grupy ok. 15 tysięcy osób rocznie.  Obecnie pomaga organizacjom w budowaniu współpracujących zespołów oraz usprawnianiu ich procesów. Autor warsztatów rozwojowych wykorzystujących mechaniki grywalizacyjne oraz gry, które sam projektuje. Jego kilkuletnie doświadczenie w branży projektowania gier, projektowania zagadek oraz fabuł do escape roomu, którego był właścicielem, pozwala uczestnikom szkolenia na większą immersję podczas doświadczeń.
W ostatnim czasie zajmuje się tworzeniem kursów on-line przenosząc w przestrzeń Internetu wiedzę swoją i klientów.

EDUKACJA

Absolwent doradztwa filozoficznego i coachingu, specjalizacja business coaching na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył Akademię Trenerów Brain Up oraz Szkołę Tutorów Collegium Wratislaviense, jak i wiele mniejszych kursów o projektowaniu szkoleń, e-learningów oraz procesów grywalizacyjnych.

OSOBIŚCIE

Kiedy trafi na dłuższą przerwę od szkoleń lubi wybrać się w podróż autostopem. To jego zdaniem najlepszy sposób na poznanie ludzi danego regionu. Do tej pory zwiedził w ten sposób blisko 30 państw na trzech kontynentach. Resztę czasu poświęca na realizacje materiałów wideo i teatr improwizacji.

Scroll to Top