Paweł Jasiński – II tura (13:15 – 16:30)

Aktualny stan
Nie zapisany (pozostało 8 miejsc)
Cena
Bezpłatny

Edukacja w erze sztucznej inteligencji – różne role nauczyciela w cyklu uczenia się

Ten warsztat będzie szansą do zastanowienia się nad rolą nauczyciela w dzisiejszym świecie. gdzie sztuczna inteligencja i nowoczesne technologie odgrywają coraz większą rolę.

Być może jest tak, że nauczyciel, którego znamy wyczerpał już swoje możliwości. Kim zatem nauczyciel powinien się stać, aby z powodzeniem móc odpowiedzieć na nową, cyfrową erę w edukacji? Razem poszukajmy odpowiedzi na to pytanie w trakcie kongresowego spotkania.

Celem warsztatu jest ukazanie nowych wyzwań i możliwości dla nauczyciela w erze sztucznej inteligencji. Przedstawimy, jak adaptacyjne uczenie się może służyć jako narzędzie do ewolucji ról nauczyciela. Uczestnicy będą mieli okazję zrozumieć, jak zmieniające się technologie wpływają na praktykę edukacyjną i jak nauczyciele mogą dostosować, zmienić, a może rozwinąć swoje role, aby skutecznie wspierać studentów w procesie uczenia się. 

Korzyści dla uczestników warsztatu w ramach XI OKT:

Zrozumienie nowych ról nauczyciela w kontekście rozwijającej się sztucznej inteligencji.
Refleksja nad własną praktyką i możliwościami adaptacji do zmieniających się warunków edukacyjnych.
Poznanie koncepcji adaptacyjnego uczenia się jako narzędzia wsparcia w procesie edukacyjnym.
Praktyczne wskazówki i przykłady, jak zintegrować nowoczesne technologie w codzienną praktykę nauczycielską.
Inspiracje do budowania nowego typu nauczyciela, który jest gotowy na wyzwania edukacji w erze sztucznej inteligencji.

Scroll to Top