Edukacja w erze sztucznej inteligencji – różne role nauczyciela w cyklu uczenia się
Ten warsztat będzie szansą do zastanowienia się nad rolą nauczyciela w dzisiejszym świecie. gdzie sztuczna inteligencja i nowoczesne technologie odgrywają coraz większą rolę.
Być może jest tak, że nauczyciel, którego znamy wyczerpał już swoje możliwości. Kim zatem nauczyciel powinien się stać, aby z powodzeniem móc odpowiedzieć na nową, cyfrową erę w edukacji? Razem poszukajmy odpowiedzi na to pytanie w trakcie kongresowego spotkania.
Celem warsztatu jest ukazanie nowych wyzwań i możliwości dla nauczyciela w erze sztucznej inteligencji. Przedstawimy, jak adaptacyjne uczenie się może służyć jako narzędzie do ewolucji ról nauczyciela. Uczestnicy będą mieli okazję zrozumieć, jak zmieniające się technologie wpływają na praktykę edukacyjną i jak nauczyciele mogą dostosować, zmienić, a może rozwinąć swoje role, aby skutecznie wspierać studentów w procesie uczenia się.
Korzyści dla uczestników warsztatu w ramach XI OKT: